Welcome!

Sziasztok!
Hát elindítottam én is a blogtörténetemet. Na jó, ez így nem igaz. A könyvemen két éve dolgozok, és nagyon kevesen olvasták. Most ezen akarok változtatni.
Van egy lektorom, neki nagyon hálás vagyok, hogy átnézegeti, de ő a helyesírási hibákra koncentrál (mondjuk tényleg fontosnak tartom, hogy helyesen írjunk magyarul). Amúgy tetszik neki a történetem.

Gondolom nem túl meglepő, hogy én is saját élményből merítettem ihletet. Szóval, a történetben vannak igaz részek. Amik még teljesen, abszolút valódiak, azok a karakterek. A lektorom az egyik legjobb barátnőm, és ő is szerepel a könyvben. Nehéz és könnyű volt így dolgozni: egyrészt a párbeszédek könnyen mentek, hiszen pontosan tudtam, hogy ki mikor mit mondana. Viszont a jellemzés... hát kicsit nehezebb volt, mert én pontosan elképzeltem magam előtt a szereplőket (hiszen ismerem őket), és nem tudtam, hogy hogyan írjam le őket olyannak, amilyenek valójában.

A misztikus világ teljesen saját ötlet. Néhányotoknak ismerős lehet a Különlegesek cím: kb. két hónapja jelent meg a Szépek sorozat egyik részeként. Mondanom sem kell, amikor a húgom bejelentette, hogy kiadtak egy könyvet ugyanazzal a címmel, kicsit ideges lettem. Főleg, hogy pont akkoriban olvastam egy könyvet, ahol két főkarakter neve ugyanaz volt, mint az én főszereplőimnek. Oké, tudom, hogy tök sima neveket használok, de azért furcsa volt így visszaolvasni.
Szóval, ezek ellenére az egész különleges dolog teljesen egyedi.

Na jó, egyenlőre elég ennyi, majd jelentkezem a fejezetekkel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése